![]() ![]() |
|
Регистрация, техосмотр, права и т.д. Все что связано с регистрацией плавсредств и документами на право управления |
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#9 (permalink) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
![]()
Ні, не вірить. І ви самі це доводите своїм переліком питань. Особисто я в ньому побачив той самий старий спосіб мислення (совковий, репресивний), який не дасть змоги змінити систему, а тільки пропонує "боротися з наслідками". І ще, щодо скандинавських 9м, облиште, будь-ласка, ту мусорську риторику типу "наш народ ще не готовий". Більшість нас все ж таки свідома і готова дотримуватися закону, співпрацювати з будь-ким, хто прагне навести лад. Тобто, в основі системи має стати об'єктивна користь для суспільства, безпека, свідомість, доступність, простота та прозорість.
Так, звичайно треба брати до уваги категорії, тобто розміри суден та потужність двигунів. Спершу пропоную ставити питання ширше. Що дає суспільству і власнику човна обов'язкова реєстрація маломірного судна довжиною 2-3-4метри? Чи впливає на безпеку руху проходження обов'язкового ТО такого судна? Тут кругом буде відповідь - ні, або нічого. Інша справа - можливість добровільного ТО і реєстрації, тобто декларування, човна та моторів до нього в реєстрі. Якщо стисло по пропозиції, то ось так: 1. Човни до 3м та/або з мотором до 6к.с. Права, реєстрація, ТО не обов'язкові, на розсуд власника. 2. Човни до 6м та/або з мотором до 60к.с. Права обов'язкові, реєстрація обов'язкова (декларативна, в т.ч. он-лайн), ТО не обов'язкове. 3. Човни до 8м та/або з мотором до 150к.с. А також ті, що використовуються в комерційній діяльності незалежно від розміру та потужності. Права, реєстрація, ТО обов'язкове. Трошки фантазій. Мотивація добровільної реєстрації (декларування) в певному загальному реєстрі: 1. звільняє від необхідності мати всюди всі документи, інспектор все бачить на планшеті. Власне кажучи, самі папірці, всі ті бланки тощо стають взагалі непотрібними. 2. на випадок крадіжки фото, номери тощо засвітяться миттєво у інспекторів по всій країні (stop-list) 3. все робиться просто, не піднімаючи дупи з дивана 4. Регістр має більш реальну статистику маломірного флоту, інспектори за згоди власника можуть робити попередню реєстрацію човна з мотором прямо на воді чи на березі водойми. Мотивація добровільного ТО: 1. мати можливість отримати у інспектора професійну консультацію (!) щодо безпеки свого човна, рекомендації щодо усунення можливої небезпеки життю. 2. свіжа наліпка (голографія, типу віньєтки) на консолі човна покаже оточуючим, перш за все патрулю на воді, що вони мають справу з поміркованим свідомим власником і що човен дійсно безпечний. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Оформление документов на лодку. | Melierax | Запорожье | 9 | 26.08.2016 22:28 |
Малые реки Украины. Горный Тикич. | Deniz76 | Путешествия по Украине | 12 | 02.07.2013 08:26 |
Оформление документов на лодки и получение прав | morgan | Архив | 0 | 26.06.2013 11:30 |
Малые реки Украины. Латорица. | Deniz76 | Путешествия по Украине | 10 | 12.05.2013 12:08 |
Малые реки Украины. Случ. | Deniz76 | Путешествия по Украине | 0 | 04.05.2013 19:18 |