Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Обо всем > Автомобильная тематика > Автомобили

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 08.04.2021, 16:36   #1 (permalink)
Активный участник
 
Псевдо: Евгений
Звідки Ви: Киев
Карапь: 3,60
Дописи: 3.105
Сказал(а) спасибо: 2.259
Поблагодарили 1.186 раз(а) в 481 сообщениях
Типово Re: Где заправляться?

Цитата:
Допис від Slava SL Переглянути допис
Блин, какую чушь вы несете, просто шок. Уверен, что я заправляюсь практически больше каждого из вас. Одна карта на ВОГе, вторая на БРСМ, не вижу никакой разницы, не было ни разу никакой проблемы. Бизнес сам себя контролирует лучше всякого государства.

Почему тогда пробег на одном и том же объеме топлива, на одном и том же авто разный ?
Евгений (Киев) зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
AlexGrom (08.04.2021)
Старий 08.04.2021, 20:55   #2 (permalink)
Клубень
 
Аватар для Роман 37
 
Псевдо: Роман
Звідки Ви: Киев
Карапь: Днепр+mercury 40
Дописи: 10.421
Сказал(а) спасибо: 6.735
Поблагодарили 4.419 раз(а) в 1.635 сообщениях
Типово Re: Где заправляться?

Цитата:
Допис від Евгений (Киев) Переглянути допис
Почему тогда пробег на одном и том же объеме топлива, на одном и том же авто разный ?

Може тому що недоливають? Чи бадяжать?

Добавлено через 16 минут
[QUOTE=Oleksii;583169]Сокар не бодяжить. Ніколи.
В Україні є ТРИ гарантовані (!) мережі, які мають по всій країні єдину (!) власну (!) систему постачання палива та контролю.
Запамінайті - ОККО, Шелл, Сокар.

Ніплагадаріті.

Я не кажу, що інші оператори завжди продають ге. Але ці троє - завжди продають "своє" і завжди контролюють поставки централізовано. І навіть, якщо Ви заправитесь в КриЖОПОлє на Сокарі - то паливо там буде те саме, що і в Києвах. А на якому-небудь ВОГі (КЛО, Паралєлі чи Попіндікулярє) - в Києві може бути паливо норм, а у Рогє (крівом на 73%) може бути інший канал поставок. Чи васчє - франшиза. Чи ще гірше - родіна чувака, який члєном по клавішам грає.
І так, Сокар це державна азербайджанська компанія.
І так, Сокар взяв стандарт "будувати точку за 2 ляма" (до того - всі будували не дорожче ляма).
І да, на Сокарє, якщо вспливе "бодяга" - думаю, винуватцю обріжуть пальца... Чи шо там у муслімів обрізають....)))))) Карочь - грати на піанінє вже буде НІЧИМ...)))

Сорі несенітниця повна!
Ви хоть знаєте як і де, ті три бренди зберігають своє паливо, як воно потрапляє в Україну. Де вони його беруть, там просто кращий контроль за якісттю, і свої лабороторії які можуть перевірити ту якість. Я працював в нафтовій компанії, і бачив як де і коли воно все зберігається перевозиться і береться. Особисто бачив як в нашій компанії брали паливо такі бренди як вог і окко. Бензовози сокар бачив на кременчузькому заводі. Коли спитав у шефа, він посміявся і сказав поки я тут заправляйся на наших азс. Да і паливо ми зберігали в Мукачево, Миколаєві, Дніпрі, Новоград Волинському. Такшо де ближче там його і брали, і ми купували коли проблеми з поставками.
__________________
Один Володя почав другий Володя закінчить!!!!!
Роман 37 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
2 пользователя(ей) сказали cпасибо:
AlexGrom (09.04.2021), DimaS (09.04.2021)
Старий 09.04.2021, 07:17   #3 (permalink)
Активный участник
 
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 303
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
Типово Re: Где заправляться?

[QUOTE=Роман 37;583256]Може тому що недоливають? Чи бадяжать?

Добавлено через 16 минут
Цитата:
Допис від Oleksii Переглянути допис
Сокар не бодяжить. Ніколи.
В Україні є ТРИ гарантовані (!) мережі, які мають по всій країні єдину (!) власну (!) систему постачання палива та контролю.
Запамінайті - ОККО, Шелл, Сокар.

Ніплагадаріті.

Я не кажу, що інші оператори завжди продають ге. Але ці троє - завжди продають "своє" і завжди контролюють поставки централізовано. І навіть, якщо Ви заправитесь в КриЖОПОлє на Сокарі - то паливо там буде те саме, що і в Києвах. А на якому-небудь ВОГі (КЛО, Паралєлі чи Попіндікулярє) - в Києві може бути паливо норм, а у Рогє (крівом на 73%) може бути інший канал поставок. Чи васчє - франшиза. Чи ще гірше - родіна чувака, який члєном по клавішам грає.
І так, Сокар це державна азербайджанська компанія.
І так, Сокар взяв стандарт "будувати точку за 2 ляма" (до того - всі будували не дорожче ляма).
І да, на Сокарє, якщо вспливе "бодяга" - думаю, винуватцю обріжуть пальца... Чи шо там у муслімів обрізають....)))))) Карочь - грати на піанінє вже буде НІЧИМ...)))

Сорі несенітниця повна!
Ви хоть знаєте як і де, ті три бренди зберігають своє паливо, як воно потрапляє в Україну. Де вони його беруть, там просто кращий контроль за якісттю, і свої лабороторії які можуть перевірити ту якість. Я працював в нафтовій компанії, і бачив як де і коли воно все зберігається перевозиться і береться. Особисто бачив як в нашій компанії брали паливо такі бренди як вог і окко. Бензовози сокар бачив на кременчузькому заводі. Коли спитав у шефа, він посміявся і сказав поки я тут заправляйся на наших азс. Да і паливо ми зберігали в Мукачево, Миколаєві, Дніпрі, Новоград Волинському. Такшо де ближче там його і брали, і ми купували коли проблеми з поставками.

Так, знаю. Контактую з директором найбільшого оператора, обслуговуючого колонки на АЗС (воно там регламентне, періодичне, заміна фільтрів та ін). Так що (за необхідності - можу назвати приблизну кількість реалізованого пального за добу по більшості мережевих АЗС. Наприклад, найбільша с Україні АЗС, Сокарівська, вища мосту ПАтона (забув у кого вони її купили) на 12 колонок - 60 тон на добу). І казки про "недолив палива" - теж спростовую, більшість мережевих АЗС цим давно не займаються, немає сенсу. Просто багато людей досі живуть спогадами минулого. У когось це спогаді про "вкусноє советское мороженое, колбасу по два-двацать і т.п.", а у когось на кшталт "я колись там працював"... Я, наприклад, до сьогодняшнього дня ПРЕКРАСНО вмію фотоплівку в фотобачок заправляти (бо колись працював) - і шо? Це ЗАРАЗ хіба аргумент?
І сертифікати на паливо - давно мережеві АЗС не підробляють, бо "боляче це". І вірогідність того, що паливо по документах польське, а насправді кременчузьке - думаю, практично нульова (тому що в разі попадалова, штраф накладається на весь об*єм всієї мережі, а не на АЗС. А там - єдина юрособа і код ЗКПО).
Ну і відносно газу.... Паливо на ОККО і Сокарі - ЗАВЖДИ імпортне (повторю - це політика компанії), а газ на ВСІХ українських АЗС - український.
І в кінці, відносно гарантій шефа... А шефу Вашому виріти можна? Бо старік-Мюллєр казав, що "вєрить нельзя" (с) ))))

Мій висновок: Дешевого палива шукати - себе обманювати. ЗАправлятися треба там, де:
- самий чистий сортір,
- самий дорогий кавовий автомат,
-свіжі круасани,
- сертифікати на паливо висять на видному місці,
-і з вами - вітаються біля колонки.

Тоді і недоливу не буде, і бодяжити не будуть. Але ця гарантія - закладена в ціну товару. А зекономлена на дешевій заправці сума - еквівалентна часто вартості кави, при наявності ризиків не доїхати...

Востаннє редагував Oleksii: 09.04.2021 о 07:34.
Oleksii зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
ВідповідьПереход на главную страницу

Мітки
anp , shell , АЗС , КЛО , Лукойл , Рось , ТНК , укрнафта , Укртатнафта


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.



Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 13:24.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0