![]() ![]() |
|
|||||||
| Общалка Околоклубные мероприятия и общение между собой |
| Результати опитування: Проект обращения от Игоря Neel | |||
| За |
|
34 | 100,00% |
| Против |
|
0 | 0% |
| Голосували: 34. Ви ще не голосували в цьому опитуванні | |||
![]() |
|
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
|
|
|
|
#1 (permalink) |
|
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
вот еще для комментов
та на Сергей Тигипко | Facebook у розділі «Надішли свої пропозиції». источник http://silnaukraina.com/news/show/id/2330 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Клубень
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
|
Вот - чуток подкорректировал...
Відкритий лист президенту України... Шановний Вікторе Федоровичу! Звертаємося до Вас як до гаранта конституційних прав та свобод громадян України, в рамках всенародного обговорення законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо запровадження податку на багатство», текст якого розміщено на інтернет-сторінці Міністерства соціальної політики України. Відзначаючи важливе соціальне значення цього Закону для українського суспільства, вважаємо необхідним звернути Вашу увагу на неприпустимість прийняття законопроекту в запропонованій редакції. Окремі норми законопроекту, які передбачають оподаткування власників моторних суден, розроблені без урахування діючих міжнародних та вітчизняних правових норм та реальної ситуації в Україні в сфері річкового та прибережного морського судноплавства. Проектом закону (Ст. 342.1.5) передбачено віднесення до об’єктів оподаткування суден, зареєстрованих у Державному судновому реєстрі України або у Судовій книзі України, оснащених стаціонарним або підвісним двигуном (двигунами) потужністю понад 55 кВт. Згідно Ст. 344.1.4 законопроекту, ставка щорічного податку пропонується на рівні 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати за 1 кВт потужності двигуна. Запропонована ставка є невмотивовано великою для будь-якого судна. Для сучасного маломірного судна, яке відповідно до українського законодавства може безпечно експлуатуватись на внутрішніх річках та водоймах, включаючи водосховища, а також в прибережних морських водах, звичайна потужність двигуна становить від 45 до 220 кВт. Виходячи із законопроекту, щорічний платіж при розмірі мінімальної заробітної плати близько 1000 грн. буде становити від 15 до 50 тисяч гривень на рік. Така велика сума щорічного податку є абсолютно невиправданою, та у багатьох випадках буде складати від 20 до 100% вартості самого судна, що зробить такий податок безглуздим та нежиттєздатним. При цьому, законопроектом передбачено, при значно більшій вартості автомобілів люкс-класу, розмір аналогічного податку значно меншим: для автомобіля з об’ємом двигуна 4 літри розмір податку буде становити близько 8 тис. грн. на рік. Законопроект містить принципову помилку: віднесення судна до об’єкта оподаткування, як атрибуту багатства на підставі потужності його двигуна є абсолютно некоректним, оскільки потужність двигуна маломірного судна не є його визначальною характеристикою. Загальноприйнятною нормою у міжнародному праві, а також в українському законодавстві є визначення в якості основної характеристики судна його довжини та водотоннажності. Конструкція маломірних суден передбачає можливість заміни двигунів, що спричинює неможливість використання потужності двигуна судна в якості його основної характеристики. Нерідкою практикою для маломірних суден, рибальських човнів та катерів також є використання декількох двигунів різного типу та потужності, електричних двигунів, вітрильної оснастки. Окрім того, неприпустимим є ігнорування експлуатаційного терміну та віку суден при визначенні їх в якості об’єктів оподаткування. Обкладання податком на багатство суден, які знаходяться в експлуатації тривалий час, більше 10-20 років, мають потужні двигуни, проте дуже незначну ринкову ціну, є соціально несправедливим та необґрунтованим. Власники таких човнів зовсім не є багатими людьми, вони не мають змоги і не повинні платити такий податок. В умовах України найбільш коректною та соціально справедливою, обгрунтованою законодавчою нормою буде включення суден до бази оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва. Податок на багатство мають платити власники дійсно розкішних катерів та яхт імпортного виробництва, які коштують сотні тисяч доларів, тобто судна вартістю понад 1000 розмірів мінімальних зарплат, незалежно від наявності чи відсутності двигуна (двигунів) та їх потужності. Відповідно до Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Кожний громадянин України має право користуватися водними та іншими природними ресурами України, причому спосіб користування не обмежено. Проте введення податку на принципах, що пропонуються в законопроекті, буде не податком на багатство, а насправді податком на водний відпочинок, і отже стане тягарем для широких верств рибалок, любителів водномоторного спорту та сімейного відпочинку на воді, для яких моторний човен є не атрибутом багатства, а звичайним транспортним засобом. Це значно обмежить можливість користування водними ресурсами для громадян України, та звузить гарантовані Конституцією права та свободи громадян. Звертаючись до Вас, як до Гаранта Конституції, просимо від імені всіх власників водномоторних суден врахувати наші пропозиції та не допустити появи нового непрацюючого податку «на водний відпочинок», який реально буде приносити мізерні надходження до бюджету, проте викличе масове невдоволення широких верств населення. Україна є морською державою, з величезним об’ємом внутрішніх водойм, потужним потенціалом суднобудівної промисловості, невичерпними можливостями розвитку туризму, рибальства, водних видів спорту, річкової та морської інфраструктури, закладів охорони здоров’я та літнього відпочинку дорослих і дітей. Розвиток водної сфери залежить від того, якою буде державна регуляторна, і в першу чергу, податкова політика – заборонною чи стимулюючою. З повагою
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було |
|
|
|
| 3 пользователя(ей) сказали cпасибо: |
|
|
#3 (permalink) |
|
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
я бы еще добавил про вітчизнягих виробників, які виробляют звичайні якісні човни та катери з потужними двигунами для безпечної експлуатації але вони мають невисоку вартість та не є розкішью
также я бы откорректировал "оподаткування податком на багатство відповідно до їх ринкової вартості, з урахуванням року виробництва, країни виробництва та виробника (бренду) " а так вроде отлично получилось - лаконично ну и от кого с регалиями тоже надо оставить кстати - я тут калькулятором поигрался... http://forum.fregat.kiev.ua/78069-post138.html может еще цифр добавить? Востаннє редагував macleod: 17.11.2011 о 07:25. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.881
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.885 раз(а) в 3.315 сообщениях
|
Только тянуть с отправкой письма не надо. Надо его Отдать в бумажном виде....и вывесить в электронном(Где можно)
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Клубень
Псевдо: Віктор
Звідки Ви: КИЇВ
Карапь: Merlin-2 Mercury 60 EFI(в минулому)
Дописи: 23.754
Сказал(а) спасибо: 16.440
Поблагодарили 14.077 раз(а) в 3.728 сообщениях
|
При упоминании Конституции обязательно указывать номер статьи. Не лишним будет упомянуть о двойном налогообложении водного транспорта(бензин и налог на двигатель и длину лодки) Предлагается третий налог
![]() PS И в обращении исправьте- Президент с большой буквы.
__________________
Люблю рыбалку и уху!!! Merlin-2 Mercury 60 EFI |
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
Neel (17.11.2011)
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Клубень
Псевдо: Саша
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 2
Дописи: 2.922
Сказал(а) спасибо: 2.039
Поблагодарили 1.647 раз(а) в 589 сообщениях
|
Вот здесь не много другая инфа С владельцев Лексусов будут взимать налог на роскошь - Закон - Авто - bigmir)net
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.881
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.885 раз(а) в 3.315 сообщениях
|
Так надо отправлять и Президенту и тигипко и........
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Владимир
Звідки Ви: г.Киев
Карапь: Москва - 2 я 85 2т
Дописи: 1.158
Сказал(а) спасибо: 413
Поблагодарили 640 раз(а) в 267 сообщениях
|
100%. Мне лично понравились оба варианта писем Игоря и Алесея. Они отличаются и эти отличия делают их еще более полезными. Письмо Игоря читается легче и доступнее. Письмо Алексея боллее емкое с "концентратом" и более сложное для чтения. Можно сделать так. Подготовить обе редакции т. е. два письма в бумажном виде и отправить их в несколько адрессов. Одно, письмо в редакции Игоря, идет в адресс гаранту как 1 экземпляр и там же 2 экземпляр Тигипке. Второе, письмо в редакции Алексея, 1 экземпляр Тигипке, второй экземпляр гаранту, в ВР, в кабмин азику, главному мытарю и т.п. п.с. Мои оценки вариантов писем не очень корректые и потому прошу прощения наперед. |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
| Пользователь сказал cпасибо: |
macleod (17.11.2011)
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: Толян
Звідки Ви: Николаев (работаю в Красноперекопске)
Карапь: Крым, Вихрь-30
Дописи: 956
Сказал(а) спасибо: 245
Поблагодарили 538 раз(а) в 230 сообщениях
|
У нас прохождение тех. осмотра никто не отменял, хотя бензин подорожал. И налог тоже приличный платим.
__________________
Что я буду иметь за свое бескорыстие? |
|
|
|
|
|
#10 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Клубень
Псевдо: Игорь
Звідки Ви: Киев
Карапь: Brig
Дописи: 3.876
Сказал(а) спасибо: 2.171
Поблагодарили 5.490 раз(а) в 992 сообщениях
|
Все правильно пишешь, только я бы не перегружал письмо - и так уже того что написано - более чем достаточно. Кстати, витчизняни товаровиробники могли бы и сами написать письмо президенту или еще куда-нибудь - этот налог лупит по ним как обухом по голове. А вот тут - "з урахуванням ... країни виробництва та виробника (бренду)" - не согласен, нельзя такую норму предлагать - налоги не могут дискриминировать конкретную страну или компанию... Далее - наверное, поскольку письмо будет от имени клуба - нужно участие кого-то из правления клуба - нужно утвердить текст, может быть, действительно, предложить его для совместного подписания другим ОО ... ну и далее ... как его отдавать в администрацию президента, или где-то печатать...
__________________
Ше ніколи не було шоб якось не було |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
|
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.881
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.885 раз(а) в 3.315 сообщениях
|
Вариантов много....отправить почтой с уведомлением. Отвезти лично(в канцелярию) А печатать....так на той-же странице в Фейсбуке у тигипка....да и где удобно. Это позиция ОО,Клуба,Форума....и ВСЕХ людей не безразличных к таким вопросам.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
Я предлагаю
1. Поставить на голосование проект от Игоря Neel как самый удачный и лаконичный 2. Если большинство проголосовавших поддержит отправку этого проекта - печатаем и заказным письмом по указанному адресу от имени клуба Можно еще подписей живых собрать, но думаю не обязательно 3. На мейл отправить от имени клуба тот же текст 4. На странице Тигипко комментировать беря за основу больше цифр из первого или второго варианта... 5. Всетаки старожилам форума/клуба связаться если есть контакты с другими клубами и/или журналами. Если контактов нет- поставить себе такую задачу Физическое выполнения всех пунктов - или вызываются добровольцы или как? (особенно п.1 - напечатать / отправить заказным письмом и п 5 - как и с кем контактировать) - кто займется? Модераторы - как сделать голосовалку??? И срок - до скажем понедельника. В понедельник в 12-00 окончили голосовать и поехали? Комментируйте:) |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: Дима
Звідки Ви: Киев
Карапь: Резинка + 3 л\с, Длинномер+60 л\с
Дописи: 7.881
Сказал(а) спасибо: 5.785
Поблагодарили 8.885 раз(а) в 3.315 сообщениях
|
Голосуем до Понедельника.
__________________
ну шо когда революция? еще скоро или обождать? |
|
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Кандидат в "клубни"
Псевдо: Алексей
Звідки Ви: Киев
Карапь: пластик
Дописи: 1.999
Сказал(а) спасибо: 1.089
Поблагодарили 1.212 раз(а) в 305 сообщениях
|
сделал 2 вещи
1. отправил мейл на адрес министерства 2. откомментил на фейсбуке присоединяйтесь! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
| Переносной генератор . Обсуждение. | Бекас | Электрика | 47 | 21.11.2011 19:42 |
| Обсуждение Yamaha | Рыжий | Подвесные импортные брендовые | 54 | 07.10.2011 13:34 |
| Обсуждение | Вареник | Символика и атрибутика | 20 | 15.02.2011 18:12 |
| Обсуждение габаритных огней. | Anton | Мой опыт | 5 | 15.01.2011 00:08 |