Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Водномоторная тематика > Подвесные двигатели > Подвесные импортные брендовые

 
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Prev Попередній допис   Наступний допис Next
Старий 22.08.2025, 08:42   #1 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для MAZYA888
 
Псевдо: Александр
Звідки Ви: Вишневе
Карапь: КРЫМ М, Южанка, FINVAL-475 CASTOMIZED
Дописи: 1.589
Сказал(а) спасибо: 523
Поблагодарили 1.829 раз(а) в 445 сообщениях
Типово Глохне мотор YAMAHA F130

Бажаю здоровя колеги. Така біда. :sos
Був у відпустці, вирішив виїхати на рибалку. Завів мотор, поїхав...... а далі він почав глохнути.
Заводиться, все працює справно, хвилини 1-2 працює і глохне.
На холостих, чи на повному ходу ....., без різниці, глохне і все.
Човен стояв рік. Ну, думали бензин, насос, засмітилося щось і т.д....
Розібрали насос - ТАМ ВСЕ ЧУДОВО. Мотор пройшов всього 65 м/г.
Нічого не лишалося, як везти його на сервіс Yamaha, і на сервісі таки ЗНАЙШЛИ ПРОБЛЕМУ.
Справа в тому, що в мережі човна, НЕ МОТОРА, А ЧОВНА, є скачок напруги до 20В і мотор глушить система захисту, щоб ЕБУ не перегорів.
І ЩЕ ОДНЕ.

Я в човен поставив ВСІ LiFPO4 акумулятори.
Коли на сервісі поставили звичайний акумулятор В ОБХІД ПІДКЛЮЧЕННЯ ДО БОРТОВОЇ МЕРЕЖІ ЧОВНА, мотор працює і не відключає його система захисту.

ТЕПЕР ЗАПИТАННЯ: чи може бути причиною скачка напруги в системі живлення човна саме LiFPO4 акумулятори? Чи може в них плата БМС вийшла із ладу? Чи взагалі ці акумулятори можуть бути причиною?
В човні є ще Альнернатор. Може бути в ньому причина?

Сервісний і стартовий акумулятори через масу розводяться.
Було ще таке, що вимикались одразу то один то два одразу ехолоти, хоча вони працюють від сервісного акумулятора, який їх ОКРЕМО живить.
Також є LiFPO4 акумулятори на 24 В для електроякоря.

Може хтось що підкаже куди дивитися?

Розумію, що, МАБУТЬ, можна поставити звичайний акумулятор на стартовий і, МОЖЛИВО, забути про проблему, але хотілося б розібратися в чому справа. Всі ставлять LiFPO4 акумулятори і катаються без питань.
ХТО ЩО ПОРАДИТЬ ЧИ ПІДКАЖЕТЕ?

Все додаткове обладнання і акумулятори ставив на FINVALi.

Сподіваюсь, наче всі деталі розписав, що стоїть в катері, щоб можна було зрозуміти причину, що саме дає той скачок напруги.

Скачок напруги тимчасовий у якийсь певний час виникає і все. Хоча в бортовій мережі вольтметр показує звичайну напругу 12-13,5 В. Цей скачок може зловити тільки ОСЦИЛОГРАФ, ну так мені сказали на сервісі.
Буду вдячний за допомогу.
MAZYA888 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
 


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 
Параметри теми
Параметри перегляду

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.


Схожі теми
Тема Автор Розділ Відповідей Останній допис
Приборы на мотор Yamaha iamyardem Оснащение лодок 0 17.06.2021 19:08
Продам мотор YAMAHA F8 Паяльник Двигатели лодочные и привода 1 14.05.2018 19:47
Продам мотор Yamaha 15 2t. biocon Архив 1 13.05.2017 12:43
Мотор Yamaha F25 DMH 2015 motor_kiev Архив 2 27.10.2016 21:04
Продаю мотор Yamaha 30 maestro82 Архив 9 12.03.2013 13:21


Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 14:07.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0