![]() ![]() |
|
![]() |
#2 (permalink) | |||||||||||||||||||||||
Активный участник
Псевдо: Михаил
Звідки Ви: г.Киев
Карапь: Длинномер+Сузуки ДФ 70
Дописи: 9.999
Сказал(а) спасибо: 7.965
Поблагодарили 3.420 раз(а) в 1.292 сообщениях
|
![]()
Для твого судна, краще буде 4-х лопастний гвинт, треба підібрати максимальний діаметр для мотора та потім вже гратися шагом. Упор 4-х лопастного гвинта вище ніж у 3-х лопастного. |
|||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 (permalink) |
Участник
Псевдо: Виктор
Звідки Ви: Бровары
Карапь: длинномер под 30-й ямахой
Дописи: 70
Сказал(а) спасибо: 39
Поблагодарили 23 раз(а) в 11 сообщениях
|
![]() Дякую! Начеб то інтернет каже що діаметр 10.2 або 10 1/4 а от з шагом гадаю що треба мінімальний брати 11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Михаил
Звідки Ви: г.Киев
Карапь: Длинномер+Сузуки ДФ 70
Дописи: 9.999
Сказал(а) спасибо: 7.965
Поблагодарили 3.420 раз(а) в 1.292 сообщениях
|
![]()
Треба мати гвинт, який дає змогу крутити номінальні обороти двигуна, но я раджу мати "важкий" гвинт, він не дає двигуну крутити номінальні обороти, но на оборотах експлуатації 2000-3000 він буде мати невелику перевагу в швидкості та економії палива та моторесурсі двигуна.
|
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
Мітки |
длинномер , ПЛМ |
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Мотор для Крыма | Highlander® | Крым | 534 | 18.06.2021 19:28 |
Бортовой журнал селедки Попова (переделка надстройки и др.) | popovitch | Длинномер | 273 | 12.07.2018 15:07 |
Мотор Johnson | Нептун82 | Подвесные импортные брендовые | 17 | 31.03.2010 00:48 |