![]() ![]() |
|
Регистрация, техосмотр, права и т.д. Все что связано с регистрацией плавсредств и документами на право управления |
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
![]() |
#26 (permalink) |
Активный участник
Псевдо: Sergey
Звідки Ви: Kiev
Карапь: Всяческие, работа такая
Дописи: 1.076
Сказал(а) спасибо: 497
Поблагодарили 1.404 раз(а) в 391 сообщениях
|
![]()
Дивіться, що я надибав на Доміку.
Вже два роки в парламенті просувається законопроект: Офіційний портал Верховної Ради України А там: Стаття 37. Реєстрація малих і спортивних суден та суден для розваг 1. Реєстрація малих і спортивних суден та суден для розваг здійснюється у Судновій книзі України. Реєстрації в Судновій книзі України підлягають: моторні малі судна та судна для розваг, незалежно від їх довжини, які оснащені двигуном потужністю 12 кВт і більше... Стаття 43. Кваліфікація судноводіїв малих, спортивних суден та суден для розваг. Посвідчення судноводія малого, спортивного судна або судна для розваг 1. До керування судном, що зареєстровано у Судновій книзі України, допускаються особи, які: мають вік 16 років і більше; фізично та психічно придатні для керування судном, зокрема мають достатній рівень зору та слуху; успішно склали іспит, яким підтверджено наявність необхідних навиків для управління судном і за результатами якого видано посвідчення судноводія малого, спортивного судна або судна для розваг... Тобто, за новим законом, який майже був прийнятий в березні, але повернений на доопрацювання, маючи будь-який човен (яхту! так, до 9м!) з двигуном потужністю до 12кВт(16,3к.с.) ми не матимемо обов'язку їх реєструвати, проходити ТО, і навіть права для керування такими суднами можуть стати не обов'язковими. Підписуємось на ФБ автора законопроекту і чекаємо гарних новин https://www.facebook.com/boris.kozyr...50/?permPage=1 ![]() Ще: «Як і раніше, шлюзи для судновласників будуть безкоштовними, але норми закону в цій частині змінилися. Шлюзи ми не передаємо “Укргідроенерго”, а залишаємо на балансі підприємства, яке буде займатися забезпеченням безпеки на річці. Це буде новостворене державне підприємство “Укрводшлях”. Тобто, фактично, ми залишаємо шлюзи у себе, а фінансування хочемо включити в тариф на електроенергію – за прохід шлюзів будуть платити енергогенеруючі компанії. За нашими підрахунками, тариф збільшиться для гідроенергетиків не більше, ніж на 1% і складе близько 1 коп за 1 кВ / год», – повідомив Борис Козир. Востаннє редагував Sergey_Kiev: 05.05.2017 о 20:38. |
![]() |
![]() |
Пользователь сказал cпасибо: |
AlexGrom (06.05.2017)
|
Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
![]() |
||||
Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
Оформление документов на лодку. | Melierax | Запорожье | 9 | 26.08.2016 22:28 |
Малые реки Украины. Горный Тикич. | Deniz76 | Путешествия по Украине | 12 | 02.07.2013 08:26 |
Оформление документов на лодки и получение прав | morgan | Архив | 0 | 26.06.2013 11:30 |
Малые реки Украины. Латорица. | Deniz76 | Путешествия по Украине | 10 | 12.05.2013 12:08 |
Малые реки Украины. Случ. | Deniz76 | Путешествия по Украине | 0 | 04.05.2013 19:18 |