![]() ![]() |
|
|||||||
| Законодательство Какими законами, правилами, приказами Мы обязаны руководствоваться |
|
|
LinkBack | Параметри теми | Параметри перегляду |
|
|
#11 (permalink) |
|
Активный участник
Псевдо: Oleksii
Звідки Ви: Kyiv
Карапь: WATERLAND
Дописи: 304
Сказал(а) спасибо: 75
Поблагодарили 291 раз(а) в 107 сообщениях
|
Тут ключове визначення "якщо він мав можливість надати таку допомогу без серйозної небезпеки для свого судна, його екіпажу і пасажирів". І чомусь ніде немає посилання, що рятуючий повинен мати
1. Тіхасмотьір 2. Судоватітєльскій білєт установлєнного апразца 3. Капєц аліхсандрова. Бо все це - совок. До безпеки руху на воді це взагалі немає ніякого відношення. Ви знаєте, який відсоток незадовільного технічного стану автомобіля є причиною ДТП? Значно менше 1 відсотка (десь на рівні 0.3%). В цивілізовану світі всіх цих тєх і єтіх осмотров немає. Васчє. Доречі - як і прав і лев на вождінійє лодкі... Але є заправки на воді, вода та електрика прямо на боні. А у нас тєхасмотьір єсть, а сральніка елементарного на РОПі - немає))) Можна мати "права на лотку", тєхасмотьір і бухім ходити. І це буде причиною. Більше того - в більшості випадків це і Є ПРИЧИНОЮ. Востаннє редагував Oleksii: 09.06.2020 о 18:59. |
|
|
|
| Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1) | |
|
|
Схожі теми
|
||||
| Тема | Автор | Розділ | Відповідей | Останній допис |
| Плавання на маломірних суднах у м.Києві | stp | Законодательство | 30 | 31.05.2017 19:34 |
| Скасувати реєстрацію та щорічний техогляд малих суден (човнів) | KASIM111 | Регистрация, техосмотр, права и т.д. | 32 | 12.05.2016 23:37 |