Форум водно-моторного Клуба Фрегат

Назад   Форум водно-моторного Клуба Фрегат > Водномоторная тематика > Подвесные двигатели > Подвесные отечественные (СССР, СНГ)

Відповідь
 
LinkBack Параметри теми Параметри перегляду
Старий 15.06.2017, 20:09   #1 (permalink)
Новичок
 
Псевдо: Герцог
Звідки Ви: Киев
Карапь: Прогресс 4 + МС40
Дописи: 21
Сказал(а) спасибо: 8
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Типово Re: Мс-40

Привіт, форумчанє!
У мене МС 2011 р.в. Купував 2012, відходив хоч і з нюансами 5 сезонів. Летіли клапана, міняли редуктор. Минулий сезон був класний. У цьому спустив, завів і погнав. І от на третю вилазку просто зникає нижній циліндр. Почистив карб, замінив клапана - нічого. Замірив пальцем компресію - нема. Зняв головку. І шо? ПРОГАР. УРА!! Думав пронесе, а нєт. Подзвонив Ігорю з сервісу. Сказав. През місяць приїдуть. Почав з'ясовувати відносити. Так він мене на х"р послав. На заводі поршнів немає. Буду воювати з ними - це принцип. У дилерів немає. Б/у поки не знайшов. Пєчалька. У зв'язку з чим продаю його. Усе інше у двигуні вері гуд. Масло лив гарне, бензин Окко 92. Що думаєте?
ГерцогДерМаксен зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Старий 15.06.2017, 20:34   #2 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для СЕРЁГИН
 
Псевдо: Сергей
Звідки Ви: Киев
Карапь: Днепр+МС40
Дописи: 271
Сказал(а) спасибо: 59
Поблагодарили 65 раз(а) в 40 сообщениях
Типово Re: Мс-40

Цитата:
Привіт, форумчанє!
У мене МС 2011 р.в. Купував 2012, відходив хоч і з нюансами 5 сезонів. Летіли клапана, міняли редуктор. Минулий сезон був класний. У цьому спустив, завів і погнав. І от на третю вилазку просто зникає нижній циліндр. Почистив карб, замінив клапана - нічого. Замірив пальцем компресію - нема. Зняв головку. І шо? ПРОГАР. УРА!! Думав пронесе, а нєт. Подзвонив Ігорю з сервісу. Сказав. През місяць приїдуть. Почав з'ясовувати відносити. Так він мене на х"р послав. На заводі поршнів немає. Буду воювати з ними - це принцип. У дилерів немає. Б/у поки не знайшов. Пєчалька. У зв'язку з чим продаю його. Усе інше у двигуні вері гуд. Масло лив гарне, бензин Окко 92. Що думаєте?

Моя думка заварить поршень аргоном проточить і всьо гуд буде, робили так уже і не раз, їзде на ура.Де прогар? фото є?
СЕРЁГИН зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
Пользователь сказал cпасибо:
Старий 15.06.2017, 20:47   #3 (permalink)
Активный участник
 
Аватар для mihail852
 
Псевдо: Михаил
Звідки Ви: г. Черкассы
Карапь: Казанка5м2 + МС40Э + Parsun3,6
Дописи: 134
Сказал(а) спасибо: 2
Поблагодарили 155 раз(а) в 67 сообщениях
Типово Re: Мс-40

Герцог, так для удовлетворения интереса:
1) какое всё-же масло, производитель?
2) соотношение масло/топливо?
3) с какой загрузкой обычно ходите? какие обороты двигателя и положение газа при этом?
4) какой шаг гребного винта стоит? какие максимальные обороты получали на этом винте?
5) нагар на свече выжившего цилиндра смотрели?

А по запчастям печально, доходим всё что есть в загашнике, потом в загашнике друга и всё... и лет так через 30 купим новый мотор

Я с 2009г хожу без прогулов, 8 сезонов, теперь 9-й пошел, масло МС-20 (типа ), соотношение 1:33 - люблю подыметь , клапана меняю раз в 3 сезона, сменил 2 редуктора, за температурой слежу, хожу в пол газа, компрессия в каждом цилиндре по 10очков, надеюсь дырку в поршне никогда не увижу...

А сменить мотор всегда можно, если что... Удачи.
mihail852 зараз поза форумом   Відповісти з цитуванням
ВідповідьПереход на главную страницу


Тут присутні: 1 (учасників - 0 , гостей - 1)
 

Ваші права у розділі
Ви не можете створювати теми
Ви не можете писати дописи
Ви не можете долучати файли
Ви не можете редагувати дописи

BB-код є Увімк.
Усмішки Увімк.
[IMG] код Увімк.
HTML код Вимк.
Trackbacks are Увімк.
Pingbacks are Увімк.
Refbacks are Увімк.



Часовий пояс GMT +3. Поточний час: 15:26.


vBulletin 3.8.7 ; Copyright © 2000-2025 Jelsoft Enterprises Limited
Переклад: © Віталій Стопчанський, 2004-2010

Search Engine Optimization by vBSEO 3.6.0